<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/8358358341661373609?origin\x3dhttps://makane-m.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
makane-m.blogspot.com ♥
torsdag 19 juni 2008

Inte ens hemtelefonen har Telia lyckats koppla in än. Enligt dem är det inkopplat den 12 juli och vi felanmälde detta då. Igår ringer en tekniker som är utanför vårt hus och säger att han inte hittar något och att ärendet tar slut om en kvart. "Så ni får göra en ny anmälan och säga att vi behöver komma in i lägenheten". Jahaja. Om nu Telia har 6 dagar på sig att lösa det här. Varför skickar de ut en tekniker precis innan ärendet går ut? Varför ger de honom inte ens tid att lösa problemet om han nu hade hittat något? Galet. En tekniker är hos oss i eftermiddag och ska försöka lösa det. Och nu får de banne mig lyckas. Jag kan dessutom garantera att de tänker ta betalt från den 12'e också. Andreas får ta den fighten. Jag har gjort det med Telia alltför mycket. Det är därför vi inte haft telefonen med dem på 5 år.

Etiketter:

2 Skriv något, och gör mig glad